Markalar için Instagram'a 'Hikâye İstatistikleri' ve 'Hikâye Reklamları' geldi
Instagram, işletmelerin müşterileriyle bağlantı kurmasına ve etkileşim sağlamasına yardımcı olacak iki yeni araç sunduğunu açıkladı; Hikâye İstatistikleri’ ve hikâyeler içerisinde yer alacak tam ekran reklamlar. .
Teknoloji
12.01.2017, 16:33 12.01.2017, 16:33
Instagram, işletmelerin müşterileriyle bağlantı kurmasına ve etkileşim sağlamasına yardımcı olacak iki yeni araç sunduğunu açıkladı; Hikâye İstatistikleri’ ve hikâyeler içerisinde yer alacak tam ekran reklamlar...
Instagram EMEA Marka Geliştirme Başkanı Amy Cole, konuyla ilgili olarak şunları söyledi: “Bugün günde 150 milyonun üzerinde insan Instagram Hikâyelerini kullanıyor. Son beş aydır insanların gerçekten işletmelerin hikâyeleriyle ilgilendiğini gözlemledik; öyle ki, en fazla izlenen hikâyelerin üçte biri, işletmelerin hikâyelerinden oluşuyor. Bugünden itibaren işletmeler Instagram Hikâyelerinde reklamları kullanarak global kitleyle, insanların sevdiğini bildiğimiz kapsayıcı deneyimi kullanarak iletişim kurabilecek. Önümüzdeki aylarda Türkiye’deki işletmelerin bu yeni formata nasıl tepki vereceğini görmek için heyecanlanıyoruz.”
Instagram kullanan insanların yüzde 70’i bir işletmeyi takip ediyor ve platformda en çok izlenen hikâyelerin üçte biri işletmelerin paylaştığı hikâyeler. Hikâyelerin yaklaşık yüzde 70’i sesli bir şekilde izlenirken, yüzde 25’i Boomerang videolarından oluşuyor.
Türkiye’de Akbank, Instagram’ın Hikâye Reklamlarını dünya genelinde test ettiği 30’un üzerinde firma arasında yer alıyor. Akbank Kurumsal İletişim Bölüm Başkanı Murat Göllü, konuyla ilgili olarak şunları söylüyor: “Müşterilerimize kalplerinin sesini dinlemeleri için ilham veriyor, onları hayallerinin peşinden gitmeleri için yüreklendiriyoruz. Hem bu yeni reklam mecrasında ilk yer alan marka olmak, hem de genel olarak Instagram dünyası Akbank’ın marka değerleriyle oldukça paralel unsurlar. Instagram Hikâyeleri reklamlarının beta sürümünde yer alan tek Türk marka olduğumuz için de ayrıca mutluluk duyuyoruz.”
Instagram’ın açıkladığı iki yeni araç şöyle:
Hikâye İstatistikleri: Global olarak kullanıma sunulan Hikâye İstatistikleri sayesinde Instagram’da işletme profili bulunan işletmeler her hikâye için erişim, etkileşim, yanıtlar ve görüntülenme rakamları gibi verileri görüntüleyebilecek. Bu istatistikleri görüntüleyerek, hedef kitlelerine daha uygun, onlar için daha anlamlı içerikler oluşturabilecek.
Hikâye Reklamları: Instagram aynı zamanda Hikâyelerde tam ekran reklamları da test etmeye başlıyor. Hedefleme, erişim ve ölçümleme gibi özelliklere sahip olacak olan reklamlar ile işletmeler hikâyeleri izleyen insanların ilgi alanlarına uygun içerikler oluşturabilecek. Hikâyelerin yaklaşık yüzde 70’inin sesli izlendiği göz önünde bulundurulduğunda, kapsayıcı, tam ekran reklamlar insanların daha önce deneyimlemediği bir yakınlık sağlıyor.”
Ayrıntılı bilgi http://blog.business.
Instagram EMEA Marka Geliştirme Başkanı Amy Cole, konuyla ilgili olarak şunları söyledi: “Bugün günde 150 milyonun üzerinde insan Instagram Hikâyelerini kullanıyor. Son beş aydır insanların gerçekten işletmelerin hikâyeleriyle ilgilendiğini gözlemledik; öyle ki, en fazla izlenen hikâyelerin üçte biri, işletmelerin hikâyelerinden oluşuyor. Bugünden itibaren işletmeler Instagram Hikâyelerinde reklamları kullanarak global kitleyle, insanların sevdiğini bildiğimiz kapsayıcı deneyimi kullanarak iletişim kurabilecek. Önümüzdeki aylarda Türkiye’deki işletmelerin bu yeni formata nasıl tepki vereceğini görmek için heyecanlanıyoruz.”
Instagram kullanan insanların yüzde 70’i bir işletmeyi takip ediyor ve platformda en çok izlenen hikâyelerin üçte biri işletmelerin paylaştığı hikâyeler. Hikâyelerin yaklaşık yüzde 70’i sesli bir şekilde izlenirken, yüzde 25’i Boomerang videolarından oluşuyor.
Türkiye’de Akbank, Instagram’ın Hikâye Reklamlarını dünya genelinde test ettiği 30’un üzerinde firma arasında yer alıyor. Akbank Kurumsal İletişim Bölüm Başkanı Murat Göllü, konuyla ilgili olarak şunları söylüyor: “Müşterilerimize kalplerinin sesini dinlemeleri için ilham veriyor, onları hayallerinin peşinden gitmeleri için yüreklendiriyoruz. Hem bu yeni reklam mecrasında ilk yer alan marka olmak, hem de genel olarak Instagram dünyası Akbank’ın marka değerleriyle oldukça paralel unsurlar. Instagram Hikâyeleri reklamlarının beta sürümünde yer alan tek Türk marka olduğumuz için de ayrıca mutluluk duyuyoruz.”
Instagram’ın açıkladığı iki yeni araç şöyle:
Hikâye İstatistikleri: Global olarak kullanıma sunulan Hikâye İstatistikleri sayesinde Instagram’da işletme profili bulunan işletmeler her hikâye için erişim, etkileşim, yanıtlar ve görüntülenme rakamları gibi verileri görüntüleyebilecek. Bu istatistikleri görüntüleyerek, hedef kitlelerine daha uygun, onlar için daha anlamlı içerikler oluşturabilecek.
Hikâye Reklamları: Instagram aynı zamanda Hikâyelerde tam ekran reklamları da test etmeye başlıyor. Hedefleme, erişim ve ölçümleme gibi özelliklere sahip olacak olan reklamlar ile işletmeler hikâyeleri izleyen insanların ilgi alanlarına uygun içerikler oluşturabilecek. Hikâyelerin yaklaşık yüzde 70’inin sesli izlendiği göz önünde bulundurulduğunda, kapsayıcı, tam ekran reklamlar insanların daha önce deneyimlemediği bir yakınlık sağlıyor.”
Ayrıntılı bilgi http://blog.business. instagram.com/post/ 155717870326/business- insights-and-ads-in-stories
Yorum yapabilmek için lütfen üye girişi yapınız!