​Yapay Zeka Operasyonel Maliyetleri Yüzde 4 Düşürüyor

Türkiye de dahil olmak üzere Avrupa, Orta Doğu ve Afrika’da 700’den fazla üst düzey yöneticinin katılımıyla gerçekleştirilen Forrester Araştırması’na göre yöneticiler; artan maliyetler, müşteri kaybının önlenmesi ve geri ödenemeyen borçların engel olduğu müşteri deneyimini geliştirmeye odaklanıyor. Türkiye’deki üst düzey yöneticilerin %67’si, bu anlamda ileri seviye analitik teknikler ve yapay zekanın benimsenmesinin en önemli öncelik olduğunu belirtiyor.

Teknoloji 26.02.2019, 21:51 26.02.2019, 21:51
​Yapay Zeka Operasyonel Maliyetleri Yüzde 4 Düşürüyor
Türkiye de dahil olmak üzere Avrupa, Orta Doğu ve Afrika’da 700’den fazla üst düzey yöneticinin katılımıyla gerçekleştirilen Forrester Araştırması’na göre yöneticiler; artan maliyetler, müşteri kaybınıönlenmesi ve geri ödenemeyen borçların engel olduğu müşteri deneyimini geliştirmeye odaklanıyor. Türkiye’deki üst düzey yöneticilerin %67’si, bu anlamda ileri seviye analitik teknikler ve yapay zekanın benimsenmesinin en önemli öncelik olduğunu belirtiyor.

Forrester Consulting tarafından Experian adına yapılan araştırma sonucuna göre, her 5 CEO’dan 4’ü kendi şirketlerinin büyümesi konusunda veri, analitik ve yapay zekanın ne kadar önemli olduğunun farkında. Önümüzdeki yıl boyunca, daha hızlı, daha güvenilir ve daha iyi kararlar alınmasını sağlayacak bu alanlar yatırımların ana odak noktası olacak. Bununla birlikte, bölgede yer alan işletmeler eski teknolojilerini ve çoklu kanalda tutarlı kararlar verememelerini kabul ediyor, bu durum şirketlerin müşteri deneyimini geliştirmek için devam eden çalışmalarını da ortaya koyuyor. Şirketlerin dörtte birinden fazlası (%28) yeni müşteriler için kesintisiz ve sorunsuz bir deneyim sunabileceklerinden emin olmadıklarını kabul ederken, benzer oranda (%26) şirket en gelişmiş analitik teknikleri kullandığını düşünmüyor.

Yorumlar (0)
Yorum yapabilmek için lütfen üye girişi yapınız!

Gelişmelerden Haberdar Olun

@