2. Insurtech Müşteri Deneyimi ve Teknolojileri Konferansı

16 sigorta ve emeklilik şirketi, Nice Medya tarafından 22.02.2022 tarihinde düzenlenen 2. Insurtech Müşteri Deneyimi Konferansı'nda buluştu.

INSURTECH & MÜŞTERİ DENEYİMİ KONFERANSI 23.02.2022, 14:15 08.04.2023, 20:38 Eylem gün

Nice Medya tarafından bu yıl 2.'si düzenlenen ve online gerçekleşen Insurtech Müşteri Deneyimi Konferansı  16 sigorta ve emeklilik şirketinden 26 sektör profesyonelini buluşturdu. sigortacılık ile emeklilik ve hayat şirketlerinde müşteri deneyimini  ve teknolojilerilerini yöneten sektör profesyonellerinin Nice Medya aracılığı ile kendilerinin oluşturduğu gündem çerçevesinde buluştuğu Konferans'ta 2 teknoloji firması da konuşmacı olarak yer aldı.       

ArkSigner kurucu ortağı Özlem Kahramaner'in "Uzaktan Müşteri Edinimi ve Kimlik Doğrulama" konusunda bilgiler paylaştığı programda, Sestek Genel Müdürü Serdar Karadayı ise Groupama'da hayata geçirdikleri Sanal Asistan konusunda bilgi aktardı. 

DİĞER KONUŞMACILAR

Sanal Asistanlar ile Sigortacılıkta Daha İyi Bir Müşteri Deneyimi

Groupama
Serdar Birlikçi / Groupama Bilgi Teknolojileri Başkanı

Türkiye Sigorta'da Yeni CRM Vizyonu ve Stratejileri

Türkiye Sigorta 
Ersin Al / Dijital Dönüşüm ve Müşteri Deneyimi Direktörü

Online Hasar Ekspertizi (Görüntülü Sigortacılık Deneyimi) ve
"Önce Müşterim" Projesi

Aksigorta 
Ata Hascan / Dijital Kanallar ve Müşteri Deneyimi Müdürü

Sigortacılıkta Dijital Dönüşüm

Anadolu Hayat Emeklilik
Meltem Akalın / Kurumsal Mimari Müdürü


Müşterinin Dijitalleşme ve Hız Beklentisi

AgeSA
Bengü Kor / Agesa Müşteri Kanalları iş Çözümleri Müdürü

Yorumlar (0)
Yorum yapabilmek için lütfen üye girişi yapınız!

Gelişmelerden Haberdar Olun

@