Doğuş Otomotiv Değer ve İlgi Merkezi'ne Londra'dan 4 ödül

Doğuş Otomotiv Değer ve İlgi Merkezi (DİM), ‘En İyi İşe Alım Modeli’ ve ‘En İyi Müşteri Deneyimi’ kategorilerinde altın madalya, ‘En İyi Teknoloji İnovasyonu’ kategorisinde gümüş madalya ‘En İyi Çağrı Merkezi’ kategorisinde ise bronz madalyanın sahibi oldu. DİM, işe alım süreçlerindeki yenilikçi bakış açısıyla ‘En İyi İşe Alım Modeli’; inovatif ve kaliteli hizmet anlayışı odağında oluşturduğu müşteri merkezli yapısını anlattığı ‘En İyi Müşteri Deneyimi’ kategorilerinde birinciliği alarak, altın madalyanın sahibi oldu.

Müşteri Deneyimi 05.06.2017, 14:16 05.06.2017, 14:16
Doğuş Otomotiv Değer ve İlgi Merkezi'ne Londra'dan 4 ödül
Doğuş Otomotiv Değer ve İlgi Merkezi (DİM), ‘En İyi İşe Alım Modeli’ ve ‘En İyi Müşteri Deneyimi’ kategorilerinde altın madalya, ‘En İyi Teknoloji İnovasyonu’ kategorisinde gümüş madalya ‘En İyi Çağrı Merkezi’ kategorisinde ise bronz madalyanın sahibi oldu.

DİM, işe alım süreçlerindeki yenilikçi bakış açısıyla ‘En İyi İşe Alım Modeli’; inovatif ve kaliteli hizmet anlayışı odağında oluşturduğu müşteri merkezli yapısını anlattığı ‘En İyi Müşteri Deneyimi’ kategorilerinde birinciliği alarak, altın madalyanın sahibi oldu.

DİM ayrıca, Yol Yardım hizmetlerindeki dijitalleşmeyi aktardığı ve inhouse geliştirilen bir uygulama olan Diyalog uygulamasıyla ‘En İyi Teknoloji İnovasyonu’ kategorisinde gümüş madalya; farklılaşan tüm süreç ve uygulamalarını paylaştığı ‘En İyi Çağrı Merkezi’ kategorisinde ise bronz madalyaya layık görüldü.

DİM finallere dünya birincisi unvanıyla gidecek

Geçen yıl düzenlenen ve ilk kez katıldığı organizasyonda da ‘En İyi Müşteri Deneyimi’ kategorisinde önce EMEA, sonra dünya birincisi olan DİM, aynı yıl ‘En İyi Çağrı Merkezi Dizaynı’ kategorisinde EMEA Bölgesi ikinciliği ve dünya üçüncülüğünü kazanmıştı.

Doğuş Otomotiv’in 2014 Kasım ayında hayata geçirdiği Değer ve İlgi Merkezi şirketin Türkiye genelinde distribütörlüğünü üstlendiği markaların yol yardım ve çağrı merkezi (anket ve rezervasyon) hizmetlerini yürütüyor. 2016 yılında 1 milyonun üzerinde çağrı cevaplayan merkez, marka ve Yetkili Satıcılara sağladığı raporlama özellikleriyle tüketici beklenti ve görüşlerinin anlık ve şeffaf olarak takip edilmesini sağlıyor.

Yorumlar (0)
Yorum yapabilmek için lütfen üye girişi yapınız!

Gelişmelerden Haberdar Olun

@