Aktaş Holding 2017'de Dijital Marka ve Pazarlama ile Liderliğe Odaklandı

Aktaş Holding tarafından düzenlenen 2017-2020 Stratejik Plan Değerlendirme Toplantısında çalışma grupları tarafından workshop uygulamasıyla, ‘Dijital Dönüşüm’, ‘Kurumsal Dönüşüm’ ve ‘Stratejik Dönüşüm’ konuları masaya yatırıldı. Aktaş Holding tarafından düzenlenen 2017-2020 Stratejik Plan Değerlendirme Toplantısı ile şirketin geride bıraktığımız 2016 yılındaki genel performansı bütünüyle masaya yatırılırken, 2017 ve sonrasındaki hedefler de farklı departmanlarca yapılan sunumlar eşliğinde, net bir şekilde ortaya konuldu.

Teknoloji 27.01.2017, 15:36 27.01.2017, 15:36
Aktaş Holding 2017'de Dijital Marka ve Pazarlama ile Liderliğe Odaklandı
Aktaş Holding tarafından düzenlenen 2017-2020 Stratejik Plan Değerlendirme Toplantısında çalışma grupları tarafından workshop uygulamasıyla, ‘Dijital Dönüşüm’, ‘Kurumsal Dönüşüm’ ve ‘Stratejik Dönüşüm’ konuları masaya yatırıldı.

Aktaş Holding tarafından düzenlenen 2017-2020 Stratejik Plan Değerlendirme Toplantısı ile şirketin geride bıraktığımız 2016 yılındaki genel performansı bütünüyle masaya yatırılırken, 2017 ve sonrasındaki hedefler de farklı departmanlarca yapılan sunumlar eşliğinde, net bir şekilde ortaya konuldu.

Organizasyonda ayrıca, belirlenen çalışma grupları tarafından workshop uygulamasıyla, ‘Dijital Dönüşüm’, ‘Kurumsal Dönüşüm’ ve ‘Stratejik Dönüşüm’ konuları masaya yatırıldı.

‘Mükemmellik Kültürüne Dönüşüm’ Konuşuldu

Organizasyonda, ‘Mükemmellik Kültürüne Dönüşüm’ başlığı altında büyüme stratejileri konuşulurken, Aktaş Holding İcra Kurulu Başkanı ve Yönetim Kurulu Üyesi Sami Erol tarafından şirketin 2017 teması “Dijital Marka ve Pazarlama ile Liderlik” olarak açıklandı.

Programda, ‘Stratejik Hedeflerle Yönetim’ başlıklı sunumda çalışanlara seslenen Sami Erol, 2017-2023 hedeflerini, faaliyet gösterilen sektörlerde öncü ve lider markalar olarak büyümeye devam etmek olarak belirtti.

Yorumlar (0)
Yorum yapabilmek için lütfen üye girişi yapınız!

Gelişmelerden Haberdar Olun

@