Eylem gün

Eylem gün

Bütün Yazıları

Eylem gün
Yönetici

TARIMDA VERİMLİLİK ARTIŞI İÇİN “DİJİTAL MÜŞTERİ DENEYİMİ”

Türkiye gübre üretiminde ve ithalatında önemli bir role sahip İGSAŞ, arkasında Ar-Ge çalışmaları ve müşteri talep - ihtiyaçlarını gören bir bakış açısına sahip "İGSAŞ MOBİL” uygulaması ile 6. CX AWARDS TURKEY® Müşteri Deneyimi...
08 Mayıs 2024

“Ses Teknolojileri ve LLM Sektörü Geliştirecek”

Biz de CXMAG olarak, Mplus ile görüşerek Türkiye'de yapay zeka tabanlı teknolojilerin nasıl kullanıldığını ve müşteri hizmetlerinde hangi teknolojilerin öne çıktığını öğrenmek için sorularımızı Mplus Türkiye Bilgi Teknolojileri...
06 Mayıs 2024

Vosmer Otomotiv “Müşteri Etkileşim Merkezi”ni Yeniledi

Volkswagen, Audi, Seat, Cupra, Skoda, Porsche ve DOD markalarıyla, Doğuş Otomotiv ve Yüce Auto yetkili satıcısı ve yetkili servisi olan Vosmer Otomotiv, 2017 yılında devreye aldığı 'Müşteri Etkileşim Merkezi”ni yeniledi.  İzmir...
06 Mayıs 2024

Yapay Zeka Tabanlı Teknolojilerle Deneyimi Geliştirmek

Müşterileri için başarılı bir deneyim yaratma amacı güden markaların en destekleyici unsuru olan 'teknoloji”,  özellikle yapay zeka destekli uygulamalar ile markaların gündeminde.  Yapay zeka denildiğinde ilk aklımıza gelen...
01 Nisan 2024

Multinet Up'tan Chatbot Yatırımları

Yemek kartı, kurumsal hediye kartı, akaryakıt ve konaklama gibi çeşitli çözümlerle şirketlere kapsamlı gider yönetimi hizmetleri sunan Multinet Up, yapay zekâ destekli chatbot teknolojisindeki yenilikçi dönüşümü ile operasyonel verimliliğini...
28 Mart 2024

Denizbank ve Mastercard'tan İnovatif Bir Müşteri Deneyimi: Parmak İzi İle Çalışan Biyometrik Kart

DenizBank'ın Mastercard ile hayata geçridği, parmak iziyle çip teknolojisini bir araya getiren Biyometrik Kart ile kullanıcılar, parmaklarını kart üzerindeki sensöre yerleştirerek kartlarını ödeme noktasındaki temassız alana okutuyor;...
15 Mart 2024

Müşterilerin İnternet Şikayetleri % 615 Arttı

Şikayetvar, internet servis sağlayıcılarıyla ilgili verilerini açıkladı. Bir önceki yılın aynı dönemiyle kıyaslandığında sektörle ilgili şikayet artış oranı yüzde 615 olarak gerçekleşti. Kullanıcılar en çok internetin yavaşlığından...
15 Mart 2024

FUNDA ERASLAN, “MPLUS TÜRKİYE, GÜRCİSTAN VE MENA SATIŞ VE İŞ GELİŞTİRME DİREKTÖRÜ” OLDU

Mplus Group; Orta Doğu, Kuzey Afrika ve Kafkasya bölgesindeki büyüme çalışmalarını hızlandırdı. Bu kapsamda; grubun Global Pazarlama ve İletişim Direktörü olarak görev yapmakta olan Fatma Funda Eraslan, Mplus Türkiye'ye bağlı sorumluluk...
13 Mart 2024

4. Insurtech Sigorta Müşteri Deneyimi Buluşması

Sigorta ve Emeklilik şirketlerinden müşteri hizmetleri ve deneyimini yürüten isimlerin  geleneksel buluşması haline gelen Insurtech Sigorta Müşteri Deneyimi Buluşması'nın 4.'sü yine Nice Medya tarafından  6 Mart 2024 tarihinde,...
07 Mart 2024

6. CX AWARDS TURKEY®

Nice Medya 'nın tescilli markası 6. CX AWARDS TURKEY® adıyla düzenlenen, Türkiye'ye özgü kurgusu ve bağımsız jürisi ile dikkat çeken ödül programında ödül almaya hak kazanan,  Türkiye'nin en başarılı ve inovatif müşteri...
02 Şubat 2024

YEDAŞ'tan 36 Yeni Noktada Müşteri Memnuniyeti

Samsun, Ordu, Çorum, Amasya, Sinop illerinde yaklaşık 3 milyonun üzerinde vatandaşın elektrik enerjisi ihtiyacını karşılayarak, ‘hizmet bölgelerine değer katmak' ve ‘sunduğu hizmetleri mükemmelleştirmek' hedefiyle çalışmalarını...
22 Kasım 2023

Dernek Araştırmasından Çarpıcı Sonuçlar

C. Banu Hızlı Müşteri Deneyimi Yönetimi ve Teknolojileri Derneği Yönetim Kurulu Başkanı Pazarlamadan satış sonrası hizmetlere kadar uzanan uçtan uca etkin müşteri deneyimi yönetiminin rekabetçilikte ayrıştırıcı bir rol üstlenmesi ve...
31 Ekim 2023

Vivo'dan İstanbul'da İlk Teknoloji Deneyim Alanı

Akıllı telefon üreticisi Vivo, teknolojilerini yakından tanıtmak, tüketicilerin Vivo ürün ve teknolojilerini konforlu koşullarda deneyimlemelerini sağlamak üzere Vivo, Marmara Park İstanbul Alışveriş Merkezi'nde bulunan Mediamarkt mağazasında...
26 Ekim 2023

15. BÇM (Banka Çağrı Merkezleri) Zirvesi Yöneticiler Toplantısı

Nice Medya tarafından 15 yıldır düzenlenen BÇM (Banka Çağrı Merkezleri)  Zirvesi, Türkiye'de faaliyet gösteren bankaların çağrı merkezi yöneticilerini bir araya getiren platform olma görevini sürdürdü.  Bu yıl 11 Ekim 2023...
13 Ekim 2023

15. BÇM (Banka Çağrı Merkezleri) Zirvesi Collection Toplantısı

Nice Medya tarafından 15 yıldır düzenlenen BÇM (Banka Çağrı Merkezleri)  Zirvesi, Türkiye'de faaliyet gösteren bankaların tahsilat birim yöneticilerini ortak bir gündemde bir araya getirdi.  Bu yıl 10 Ekim 2023 tarihinde...
13 Ekim 2023

İGA İstanbul Havalimanı'ndan İnovasyon'a Destek

Dijitalleşme ve teknolojiyi odağına alan İGA İstanbul Havalimanı, yeni fikirleri teşvik etmek, girişimcileri desteklemek ve büyük şirketlerle buluşturmak amacıyla Silikon Vadisi'nde faaliyet gösteren Plug and Play ile bir iş birliğine...
13 Ekim 2023

Enerjisa Dağıtım Şirketleri CX'te Dijital Platforma Geçiyor

Enerjisa Dağıtım Şirketleri Başkent EDAŞ, Ayedaş ve Toroslar EDAŞ hizmet verdikleri bölgelerde şebeke kaynaklı oluşan arızalardan meydana gelen hasar başvurularının evrak teslim sürecini dijital platforma taşıdı.  Müşterilerine...
12 Ekim 2023

Hande Zop, Turkcell Global Bilgi'de Genel Müdür Yardımcılığı’na Yükseldi

2003 yılında Bilkent Üniversitesi Bankacılık ve Finans bölümünden mezun olan Hande Zop, 2015 yılında Bahçeşehir Üniversitesi İşletme (MBA) Yüksek Lisans Programını tamamladı.  İş hayatına 2003 yılında Commercial Union'da...
12 Ekim 2023

Tempo BPO ve Alibaba.com'dan Kobi'ler için İşbirliği

Müşteri deneyimi yönetimi ve bilgi teknolojileri alanlarında hizmet veren bir iş süreçleri dış kaynak firması olan Tempo BPO, KOBİ'lerin global pazarlara açılmalarına destek olmak amacıyla Dijital Dönüşüm Ofisi çatısı altında...
05 Ekim 2023

Çağrı Merkezleri Derneği Yeni Adını Basın Toplantısı ile Duyurdu

Uzmanlık alanını ve ismini değiştiren Çağrı Merkezleri Derneği , 4 Ekim'de Kulis Maslak'ta düzenlediği basın toplantısı ile yeni misyonunu ve yeni adını duyurdu. Toplantıda Dernek Başkanı Banu Hızlı, Başkan Yardımcısı...
04 Ekim 2023

Concentrix ve Webhelp Birleşmesi Tamamlandı

Müşteri deneyimi (CX) hizmetleri ve teknolojilerinin global önde gelen sağlayıcısı Concentrix Corporation bugün Webhelp ile birleşmesinin tamamladığını ve iki şirketin entegrasyon sürecinin devam ettiğini duyurdu. Birleşen şirketin nihai...
29 Eylül 2023

MÜŞTERİ DENEYİMİ YÖNETİMİ DÜNYASININ LİDERLERİ İSTANBUL’DA BULUŞACAK

Çağrı Merkezleri Derneği'nin ev sahipliğinde düzenlenecek yılın en önemli etkinliği 'CX 360 Müşteri Deneyimi Yönetimi Zirvesi” 5 Ekim'de Swissotel The Bosphorus'ta gerçekleşecek. Dünyanın önde gelen uzmanlarının bir...
25 Eylül 2023

15. BÇM (Banka Çağrı Merkezleri) Zirvesi

Nice Medya tarafından düzenlenen ve her yıl 16 bankanın müşteri ile temas halinde olan birimlerinin yöneticilerini buluşturan BÇM Zirvesi bu yıl 10 ve 11 Ekim 2023 tarihlerinde gerçekleşecek. Bankaların müşteri deneyimi;müşteri hizmetleri...
21 Eylül 2023

11.Müşteri Hizmetleri & Deneyimi Zirvesi Kapılarını Açıyor

Türkiye'de, deneyimi yaratan profesyonelleri buluşturan en eski ve en köklü etkinlik olan Müşteri Hizmetleri ; Deneyimi Zirvesi 11. yılında da yine hemen her sektörden önemli isimleri ağırlamaya hazırlanıyor.  11. Müşteri...
20 Eylül 2023
Günün Anketi Tümü
Ofise dönmek ister misiniz?
Ofise dönmek ister misiniz?

Gelişmelerden Haberdar Olun

@